阿切-Hana

阿尔卑斯山上数羊



No.49电影插画练习-《死亡诗社》1989




-I went to the woods because I wanted to live deliberately 




- I wanted to live deep and suck out all the marrow of life! 




-To put to rout all that was not life…




-And not when I came to die, discover that I had not lived…




我步入丛林,因为我希望生活有意义




我希望活得深刻,吸取生命所有精华




摒弃一切与生活无关的事物




当我生命终结,才不至于我白活了一场








看完电影受益颇多,又是一张磨了好久的图☀️周一✧(๑•̀ㅁ•́ฅ早 

@我们都爱画电影  @猎影人 

评论 ( 3 )
热度 ( 319 )
只展示最近三个月数据

© 阿切-Hana | Powered by LOFTER